9 maj 2011

Award


Jag har fått en award av Anne-lie som har bloggen Skaparglädje
Jag skall svara på 7 frågor och sedan skicka den vidare.

Favorit färg. Blå.
Favorit blomma. Blodört. Sanguinaria canadensis
Favorit mat.   Alla slags gratänger
Favorit kläder. Jeans och tröja
Favorit musik. Allätare, men inte opera
Favorit huvudstad. Har ingen speciell men jag skulle gärna åka till London och gå på Chelsea Flower Show.
Kör. Volvo V70, och en gammal trotjärnare Volvo 745


Nu skulle jag ge den vidare till tre stycken nya bekantskaper.
Och det blir.




Om du vill så svara på frågorna ock skicka utmaningen vidare.


*****

Idag har vi verkligen haft en fantastisk dag plus 20 grader och sol. . Men det har blåst rejält så i skuggan har det känts lite kyligt.

*****

Ha en riktigt fin fortsättning på veckan

Kram/Gunilla




                                                       


10 kommentarer :

  1. Kul att du fick Awarden av Anne Lie! Det är kul att läsa lite mer om alla som nappar på dom där frågorna och blått verkar vara en riktig favoritfärg för många!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden...svaren finns att läsa hos mig =)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden!

    Ha en fin dag imorgon!

    SvaraRadera
  5. Vi har också sommar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Kul att du fick awarden! Jag har just svarat på frågorna om mina favoriter, men tydligen krånglar blogg.se, så det har blivit en konstig text och det går inte att kommentera!
    Så mina vårtecken får vänta...
    ha det så gott, kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blev att någon gillar mina ibland.. Lätt vimsiga funderingar. Jag kommer att skicka vidare awarden. Jag har upptäckt att det finns många duktiga bloggare. Tack än en gång. Det förgyllde en år dag. Önskar dig en fortsatt skön vecka! Zinnia

    SvaraRadera
  8. Intressant blogg du har men jag måste komma igen, klockan är mycket. Grattis till Awarden, alltid trevligt att få ett erkännande.

    SvaraRadera
  9. Grattis till awarden!!! Skönt att värmen verkar ha kommit tillbaka. Håller tummarna.......

    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62