26 september 2011

Sommarbild



Nu håller jag på att försöka bli vän med den nya datorn.
Allt är ju inte sig likt, nytt program så det är en del som jag måste hitta igen. Lite omrört måste jag säga.

Men det är bara att leta och minnas vart det ligger.
Det fattas endel program som skall installeras så jag kan inte lägga in några nytagna foton ännu.

Detta foto är från i sommar ,nu har ju hösten tagit över bland växerna. Många har  antagit den röda färgen på bladen. Riktigt snyggt.

Nu skall jag träna vidare på datorn.

Ha det gott

Kram

Gunilla

12 kommentarer :

  1. Måste ju titta runt lite på din fina blogg och låta mig inspireras. Hoppas du blir kompis med din nya dator. Ha en fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  2. Oj, jag längtar till sommaren redan ! Jättfin bild :)
    Ha en härlig vecka, kram

    SvaraRadera
  3. Inte så tokigt att få se sommarbilder nu när hösten gjort sig påmind :O)
    Jättefint hos dig!
    Hoppas att allt sitter så småningom vid datorn! Förstår det kan vara klurigt med allt nytt!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Kul att du är tillbaka igen med ny dator.
    Jag är i trädgården och jobbar hela dagarna nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nydelig bilde!
    Grattis med ny data, dette greier du fint:)
    Klem Hanne

    SvaraRadera
  6. Lycka till med nya datorn!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  7. Härlig sommarbild! Lycka till med nya datorn! Det kan vara klurigt i början med en ny dator men snart är ni goda vänner:)
    Ha en härlig vecka!
    kram Margot

    SvaraRadera
  8. Toppen med ny dator, eller hur.
    Fint med sommarbilder i höstmörkret:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Inte utan att man blir smått nostalgisk... men du vi får njuta riktigt dessa härliga dagar innan den riktiga hösten är här!

    Vad kul med ny dator!!!

    Kram till dig

    SvaraRadera
  10. Lycka till med den nya.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera
  11. Ett praktfullt foto från dina sommarhage, du var så länge borta att jag hoppas du använder vintern till visning :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62