30 december 2011

Gott Nytt År. Happy New Year .



 En riktigt trevlig avslutning på det gamla året och ett Gott Nytt År .


Önskar jag alla trevliga  blogg vänner.


Det nya året hoppas jag blir lika händelserikt som det gångna året.


Jag blir så glad för alla följare, alla som ger mig goda råd och all ovärdelig kunskap som jag får via kommentarer och mail .


Tusen Tack .
Jag har även haft den stora turen att vinna i utlottningar i höst. 


Den fina vävda duken vann jag hos 
Linneskåpslycka och det fina hjärtat av Helen.
Det blev jag otroligt glad för.


Jag upplever inte bloggandet som nödvändigt men det ger mig stor tillfredställelse att ha kontakt med likasinnade. Och det ger mig stor glädje.


Gå gärna in till Katarina och läs hennes fina inlägg om UNICEF och hur vi alla kan ge ett bidrag till Världens barn. 
Temat är "nödvändigt" ,Dagens tema ger en extra tanke , något som är nödvändigt för ett barns överlevnad , tillhör något som vi tar för givet. Ge ett bidrag.




Nyårskram


Gunilla

50 kommentarer :

  1. Hoppas du får ett lika händelserikt år nästa år också. Jag sätter pris på all inspiration jag hämtar hos dig.
    Gott nytt år :)

    SvaraRadera
  2. Tack för att delar med oss din trädgårdsvärld! Ser framemot ett nytt år!
    GOTT NYTT ÅR! / Bea

    SvaraRadera
  3. Så fina vinster du vunnit. Jag vill önska dig också ett Gott Nytt År!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Nu önskar jag även dig ett Gott nytt år Gunilla. Jag tänker att vi är rätt många på nätet som har upptäckt hur bloggandet berikar våra liv. I perioder ligger de flesta av oss lågt här som där, men det är skönt att veta att kontakten finns och kan tas upp när som. Det är så det ska vara med vänner, som livet är mest fatta tycke för olika påverka och påverkas... Kram till dig Gunilla


    Grattis till dig för vackra vinster!

    SvaraRadera
  5. Gott slut ochh gott nytt år till dig!

    SvaraRadera
  6. Heisann!

    Håper du får nok et opplevelsesrikt år.
    Samtidig ønsker jeg alt annet essensielt kommer å være til stede!

    Beste nyttårshilsen fra meg ;:OD)

    SvaraRadera
  7. PS Nydelig naturbilde, det glemte jeg å kommentere

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År till dig också! Och tack själv för att du delar med dig av dina tankar och din trädgård till oss :-)

    Ha en riktigt fin Nyårshelg!
    Annika

    SvaraRadera
  9. Tack för all inspiration!!!

    Gott slut och Gott Nytt 2012...<3

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. Grattis till de fina vinsterna! Vill också önska dig ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  11. Hurra för bloggarna! En nödvändighet numera - vad gjorde man innan detta fanns?
    Gott nytt önskar Laila

    SvaraRadera
  12. Jag är också så glad för att få ingå i bloggosfären! Inspiration och kunskap blandas med trevliga människor - underbart!
    Önskar dig allt gott under 2012!

    SvaraRadera
  13. Tack för nyårshälsningen och ett riktigt Gott Nytt År till dig och de dina, också!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinsterna!
    Önskar dig också ett Gott nytt år!
    /Cika

    SvaraRadera
  15. Vilka fina vinster du vunnit!
    Jag önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!!!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  16. Håller med dig - bloggandet är inte nödvändigt - men tusan så roligt!

    Gott slut och Gott Nytt År!
    Birgitta

    SvaraRadera
  17. Visst är det roligt att blogga! Jag håller helt med dig. Men tyvärr räcker inte tiden riktigt till för mig.
    Ett Gott Nytt År önskar jag dig!
    Kram Ninni

    SvaraRadera
  18. Som sagt;)! Utan blogg - inge' roligt!

    Gott Nytt själv Gunilla!/Anja

    SvaraRadera
  19. Gott Nytt År, ett nytt år nalskas med nya möjligheter...
    kramar Catti

    SvaraRadera
  20. Ett Gott Nytt År önskar 3 tanter, kram från oss 3

    SvaraRadera
  21. Nyårskram till dig med och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  22. åå det är vi som ska vara glada att du bloggar så vi får läsa dina inlägg:)
    Ha ett gott slut och ett suveränt nytt år!!

    SvaraRadera
  23. Gott nytt år till dej oxå :) Kram Suss

    SvaraRadera
  24. Tack för nyårshälsningen och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig. Anita

    SvaraRadera
  25. Ett underbart 2012 önskar jag dig! Det ska bli spännande att se vad du hittar på nästa år.
    En härlig sak med att läsa bloggar är alla ideér man får och som man med gott samvete kan tjyva ;-) Sedan är det kul med alla nya vänner man får. Även om man inte träffas, känns det som att man känner varann. Fantastiskt!

    Många kramar och ett Gott Nytt År!
    önskar Lisa och gänget i skogen

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag vill önska dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR också.
    Du har så fina bilder på bloggen, men tyvärr har jag svårt att läsa på den - bilder och text flyter ihop på något sätt. Har du en mönstrad bakgrund?
    Varma kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera
  27. Vilket fint inlägg! Visst ger det mycket positivt att blogga. Tack för att just DU delar med dig. Önskar dig ett riktigt gott nytt år./Gela

    SvaraRadera
  28. Have a Happy and Healthy New Year, Gunilla!

    SvaraRadera
  29. Visst är det ett fantastiskt sätt att umgås, bloggandet :-) Vilken tur vi har som fick uppleva detta tekniska under ! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  30. Kikar in så här på morgonkvisten för att önska dig ett riktigt Gott Nytt År.. kram/moa

    SvaraRadera
  31. Bloggandet är nästan nödvändigt, ger mig stimulans:)
    Gott Nytt År!
    Kram Inger

    SvaraRadera
  32. Hej Gunilla! Din raring. :)
    Tack för din hälsning.
    Jag önskar dig av hela mitt hjärta ett riktigt Gott Nytt År.
    Hoppas det nya året skall bli ett rikt liv, på alla sätt.
    Kram från din vän
    Gudrun

    SvaraRadera
  33. Önskar dig också ett riktigt GOTT NYTT ÅR !
    Nyårskram Eva

    SvaraRadera
  34. Ett Gott Nytt År 2012
    Blomkärringen

    SvaraRadera
  35. Året har gått så fort, man hade velat bromsa lite, men det har varit bra och jag önskar att det blir likasamma det som kommer!
    Gott Nytt År!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  36. Tack!
    Önskar dig med ett riktigt Gott Nytt År med nya drömmar och möjligheter!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  37. Önskar dig ett Gott slut av år 2011 och ett riktigt härligt Gott Nytt Odlinsår 2012!

    SvaraRadera
  38. Du har verkligen tur du!
    Gott Nytt år till så hörs vi på det nya året.
    Annika

    SvaraRadera
  39. 3...
    2...
    1...

    ♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    ╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
    ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO *~~ ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
    ♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼ ¸.•*¨`*•.♫♫

    SvaraRadera
  40. Även jag vill önska dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
    Visst är det härligt med alla fina bloggvänner man har och får.
    Kram Birgit

    SvaraRadera
  41. Gott Nytt (trädgårds)År!

    /Helena

    SvaraRadera
  42. Önskar dig ett riktigt gott nytt odlings- och levnadsår!

    SvaraRadera
  43. Gott nytt trädgårdsår Gunilla!!

    Nu ser vi fram emot våren...
    /Nyårsdagskramar
    Charlotte

    SvaraRadera
  44. Gott Nytt År vill jag önska till dig också! Nu går vi med stormsteg mot våren och ljusare tider! T.o.m liiite snö har vi fått!
    Kram Vivan

    SvaraRadera
  45. Önskar en god fortsättning
    kramiz/kullervilla

    SvaraRadera
  46. Gott Nytt År ösnkas du och de dina av
    Susie

    SvaraRadera
  47. God fortsättning på det nya året.
    Ha det gott!!!!!!!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62