18 januari 2012

 En spännande vinst fick jag idag från Vivian som har bloggen Hackordning


En amaryllislök som jag skall plantera i en kruka och sköta om enligt Vivians instruktioner så kanske jag får se de fina blommorna nästa jul. Amaryllisen är en Panteramaryllis - Hippeastrum pardinum
Tack Vivian. 
En fin present fick jag av Hillevi med bloggen Tankar från Trädgårdsmästaren.
Hon hade en riktigt fin ide före jul att alla som hade några pysseltips kunde lägga till dem på hennes blogg så att det blev en riktig guldgruva att ösa ur.
Jag lade till några och kom bland de fem som fick en bonus.
Tack Hillevi för de fina berlockerna.


Ha en fin fortsättning på veckan


Kram
Gunilla

11 kommentarer :

  1. Så mycket fint du fått med posten. Både växter och smycken.
    Jag la också in till ett pyssel hos Hillevi, men du hade turen att vinna, det var du värd.
    kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg Amaryllis.
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Såg tävlingen och den fina vinsten, men glömde delta. Ja ja, du får väl visa upp din vinst då.
    Ha en bra kväll
    Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla!
    Du är en riktig turgumma du. :)
    Sitter här och tittar på trädgårdsprogram. Drömmer om sommaren.
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till dina fina vinster - du är verkligen värd dem! Och vilken ljuvlig amaryllis! Kram Hanna

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Grattis till fina vinsterna!
    Vilken tur du har!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  7. Grattis till både vinst och pris!
    Ja, ska nån lyckas med amaryllisen, så är det väl du!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  8. Hej! Stort grattis till de fina vinsterna! Amaryllisen är riktigt läcker, den kom till helt rätt person:)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken tur du har, två vinster.
    Amaryllisen hoppas jag kommer att blomma nästa år, glöm gärna bort att vattna den lite då och då så ska det nog lyckas.
    Kram/Vivian

    SvaraRadera
  10. Kul att vi vann en sån lök. Ser så jätte mycket fram emot den när den blommar.

    kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62