5 januari 2012

Nu är jag beredd.


En hemmagjord trädgårds kärra blir starten på det nya trädgårdsåret.


Min gubbe har tillverkat den, så att jag kan få med mig alla tillbehör som jag behöver när jag går runt i trädgården. 
Jag brukar annars få gå och hämta grejorna i uthuset. Ibland har jag använt något och vet inte vart jag lämnat det. Ett evigt letande.


Jag skall hänga en korg för planteringsspade, sekatör o.dyl. De har en förmåga att hamna i komposten:o))


Nu skall jag förhoppningsvis få med mig det jag behöver, och inte tappa bort det.
En egen plats har pallen också fått, enkelt att lyfta bort.


**********************************************
Onsdag: En hel dag på en Spa anläggning.
Nu är jag som ny:o))))))
Det kan verkligen rekommenderas.
Både kropp och själ blir omhändertagen.
***********************************************




Ha en riktigt fin fortsättning på veckan.


Trevlig Helg.


Kram
Gunilla

18 kommentarer :

  1. Vilken makalöst behändig trädgårdshjälp på hjul! Alldeles underbart!
    Och, att du dessutom är som ny - nä, nu Gunilla blir jag riktigt avis!

    Hehhee! Ha't! /Anja

    SvaraRadera
  2. Skönt att få bli omhändertagen. Dina växter lär också få ett gott omhändertagande då du har rätt trädgårds stöttning...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Vilken smart trädgårdskärra. Den kommer du att få mycket användning av. Man ska ju alltid ha så mycket med sig i trädgården.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vad gullig han är mot dej :) och vilken fin vagn Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Lovely med spa! Nu blev jag väldans Hulklik ;-) Jag har allvarliga planer på att åka på spa, för man måste unna sig något gott ibland!
    Praktisk make du har! Kan du låna ut honom, hihi (min är ju mest borta, blä). Om jag hade tillgång till en svets o material kunde jag förvisso hittat på något själv. Hmmm...
    Nej, det är bättre att glädjas över din lycka = )

    Trettonhelgskramar från Lisa

    SvaraRadera
  6. Den du.. måste ju funka perfekt.
    Jag skulle också behöva en sådan.
    Lägger saker överallt.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  7. Vilken smart anording!! Ser ju helt toppen ut. Det är ju lite grejer man bär med sig överallt (och förlägger.....). Ja, nu är du redo!!!! Så skönt med spa också!!

    Ha en skön helg!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera
  8. I tend to misplace my tools too! What a cute little cart! Happy gardening (soon)!:)

    SvaraRadera
  9. Skönt med händiga karlar som tänker på ens bästa :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jättefiffigt! En liknande pall har jag också - ovärderlig!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  11. Wow vilken behändig och smart trädgårdsvagn, en sån skulle man ha! Låter jätteskönt med spa:)
    Ha en fin helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  12. Vilken käck kärra och har du varit på spa det som är så härligt var har du varit?
    mvh Malena

    SvaraRadera
  13. Vilken fin uppfinning din man har fixat! Wow!
    Ha det fint,
    Charlotta

    SvaraRadera
  14. Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  15. Vilken uppfinning!! Vore något att ta efter, speciellt efter att "någon" hade glömt en liten kratta (så liiiten och sååå obetydlig kan man tycka...) som sen mannen i huset råkade köra över med åkgräsklipparen...
    Ha det gott!!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Va bra med en trädgårdskärra. Fiffigt!!

    Önskar Dig en fortsatt trevlig trettondagshelg.

    Kram

    SvaraRadera
  17. Jösses! Vilken superbra uppfinning!
    Den kan maken ta patent på.

    Fint att få allt med sig under trädgårdsrundan.

    Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62