6 maj 2012

GRATTIS, GRATTIS

Nu  är utlottningen av mitt första lotteri avslutad och
maken har fått den äran att dra vinnaren som blev.........


                               Vildärtan.....


                   Stort Grattis till dig.
                    
                     maila mig din adress så skickar jag 
                     vinsten till dig.
                    min mail:gunillanorrman@hotmail.com


Tack till er alla som ville vara med och till alla nya bekantskaper.




Ha det gott
Gunilla

14 kommentarer :

  1. Stort grattis till vinnaren av den läckra växten! Tack för en fin utlottning!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till den glada vinnaren av den fina växten! Kul att du hälsade på i min blogg också!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till vinnaren, och tack för utlottningen!

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren av den söta blomman ! Tack för trevlig utlottning Gunilla :) Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren! Härliga bilder i ditt förra inlägg! Här har våren inte hunnit så långt ännu, men snart så!
    Ha en fin början på veckan!
    kram

    SvaraRadera
  6. grattis till vinnaren...
    Ha det bra :)

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren! Hoppas att hon har bättre hand med den än jag hade!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten!! Synd bara att det inte var jag:)))
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren! Hoppas hon har en bra plats för den:) Tack för en fin utlottning!

    Måndagskram Eva-Mari

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnaren och Tack Gunilla för en trevlig utlottning.
    jag får hoppas på mer tur nästa gång.
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren!
    Tack för en trevlig utlottning Gunilla!

    SvaraRadera
  12. Wow - tack så väldigt!!!!!! Jag mailar dig!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62