18 december 2012

Julhälsning , Merry Christmas


                      
Stort Tack för alla trevliga kommentarer under det gångna året.
Mail , spännande brev och paket.                                                        
Jag blir så otroligt glad.
Och att får möjlighet att titta in hos dig, få fina tips och råd.
Det förhöjer glädjen med bloggandet.
             

                     Varma Jul och Nyårs hälsningar
                      till er alla

                      Gunilla

Dagens tema hos Pilgrim är "Julkarameller".
Min julhälsning till er alla får bli mitt bidrag.


43 kommentarer :

  1. God jul och gott nytt år till dig också ,Nette

    SvaraRadera
  2. Tack det samma önskar jag dig.Ha en riktigt skön helg.
    Gunsan

    SvaraRadera
  3. God jul och gott nytt år!

    Daniel

    SvaraRadera
  4. Riktig god jul til deg og dine!

    SvaraRadera
  5. Tack själv för alla dina inspirerande inlägg under året. God jul och gott nytt år!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack själv! Med din blogg har du gett mig massor av inspiration och några goda ideer att använda i min egen trädgård!
    God jul och gott nytt år!

    SvaraRadera
  7. Visst tittar in till dig, fastän kommentarerna lämnas bort ibland!! Nu har vi en fin vit jul att vänta på :O)
    Mysig header du bjuder på!
    Önskar Dig också en riktigt GOD JUL och ett FINT NYTT ÅR!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  8. Önskar dig och de dina en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
    Och tack för alla fina inlägg och kommentarer!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  9. En riktigt God Jul Till Dig också.
    Birgitta

    SvaraRadera
  10. En riktigt god jul önskar jag dig också!!

    SvaraRadera
  11. Även jag önskar dig en god jul! Tack för alla trevliga kommentarer under det gångna året!

    SvaraRadera
  12. Önskar dig också en fin jul och ett gott nytt år:)
    Stor kram till Dig:)

    SvaraRadera
  13. Önskar detsamma till dig. Hälsningar Carita

    SvaraRadera
  14. Tusen takk for alle hilsner fra deg i 2012! De gleder meg ! Jeg sliter fortsatt med sykdom, men pacemakeren vokter hjertet og det har blitt mye bedre! Betennelsen i nervesystemet har de ikke funnet ut av, men de heller mer og mer til MS. Håper du og dine får en god og fredelig JUL og et vakkert nytt år med masse blomster i din tregård! Klem fra bestemor!

    SvaraRadera
  15. Önskar dig en fridfull Jul och ett Gott Nytt 2013...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  16. Tack det samma och på återseende! Det är verkligen en ny värld som öppnat sig genom bloggandet - trodde aldrig jag skulle hitta så många härliga, possitiva och inspirerande bloggvänner!
    Julkram till dig från mig.
    /Lotta

    SvaraRadera
  17. God jul! Det är alltid lika roligt att kika in hos dig. :-)

    SvaraRadera
  18. Tack till dig också. God Jul och Gott Nytt År.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  19. Tack även till dig för allt du bjudit på här på bloggen.

    Önskar dig en riktig God Jul!

    SvaraRadera
  20. Ha en fin och varm Jul och Nyår ni med. och tack du med.
    kram Meta

    SvaraRadera
  21. Ha en underbar jul!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  22. Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Tack själv för blogg-året 2012!
    Hoppas du får en riktigt God Jul!
    Julkram /bea

    SvaraRadera
  24. Önskar dig en riktigt fin julhelg och ett härligt 2013 med mycket grön tid :-) Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  25. Önskar dig en Fridfull och God Jul!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  26. Önskar dig en fröjdefull jul ! Kram Eva

    SvaraRadera
  27. Tack själv Gunilla att du förgyller vår tillvaro med din fina blogg.

    God Jul!

    SvaraRadera
  28. Ja, jag säger samma som du fast tillbaka till dig! Så trevligt och jag önskar en riktigt fridfull jul!
    Stora julkramar
    Agneta

    SvaraRadera
  29. Ha en fortsatt underbar jul! Mys ordentligt och njut av ledigheten.

    Kram, Lisa

    SvaraRadera
  30. Hihi, så knasroligt med en ros som far fram i snön! Hoppas julen varit skön. Snart nog är där rosor på riktigt :)

    SvaraRadera
  31. Oooh, WOW, vilken härlig sida, layout, ja du tog riktigt andan ur mig! Blev så glad över din kommentar hos mig, och att du lade dig som följare hos mig. Det sporrar sååå mycket när man får lite respons på att folk vill följa med mig och vad jag skriver. Jag lägger mig som följare hos dig. Du har ju så enormt vackert.
    Är det verkligen du som atr sådana underbara bilder? Det är ju som bästabästa julkort! Tänk, ändå, vad mycket duktiga människor det finns i vårt avlånga land!
    Ha det alldeles toppen!
    Vi ses här fler gånger :)
    Kram

    SvaraRadera
  32. Jeg kom bare lige forbi.
    Tak for kigget.
    Håber du har haft en god jul.
    Jeg vil hermed ønske et godt og lykkebringende nytår til dig og din familie.

    SvaraRadera
  33. Hoppas du haft en fin Julhelg!
    Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År 2013!
    Blomkärringen

    SvaraRadera
  34. Så vackert det är här i din blogg. Som vanligt :) Plötsligt fick markören en ros. Hur gör man sånt?
    Hoppas du fått ha en fin jul.
    Snart nytt år så jag önskar dig ett
    riktigt Gott Nytt År 2013!
    kram

    SvaraRadera
  35. Tack själv min vän!
    Hoppas du får ett gott slut och ett Gott NYTT År
    Annika

    SvaraRadera
  36. Önskar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera

  37. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hej Gunilla
    Man njuter av att komma in på din blogg, alla underbara blommor, och bakgrundsbilden...
    Önskar dej ett gott slut och ett Gott Nytt År

    Kramar Maggan

    SvaraRadera
  38. Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  39. jag hoppar in här som nr 46 tror jsag,men vill så gärna
    önska Dig ett gott nytt år,2013. Tänk vad tiden går,
    och våren kommer igen.
    kram/Harriet

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62