22 mars 2013

En riktig överraskning

När jag öppnade posten idag så fick jag en riktig överraskning.
Jag hade turen att vinna Perennahandboken i Allers Trädgårds utlottning.
Jag och två till hade turen.

Jag blev riktigt glad, en bok som jag nog har stor nytta av.

Idag så har vi ett fantastiskt fint vårväder soligt och minus 0,5.
Efter en riktigt härlig skidtur så får jag göra vad jag vill :o)

Imorgon Lördag så skall vi använda våra "julklapps" biljetter till revyn " På Bettet" med Janne "Loffe" Carlsson och Pernilla Wahlgren.

Ha en riktigt fin Fredag och en härlig helg.

Vårkramar
Gunilla

14 kommentarer :

  1. Stort grattis till vinsten!!
    Ha en trevlig kväll på revyn.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis, alltid kul att vinna och en bra trädgårdsbok säger man inte nej till! Ni har ju fått det riktigt varmt nu ser jag:) Ja inte så varmt som jag har det men för era breddgrader så. Njut av solen och ledigheten!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  3. Grattis! Säkert en bra skrift att ta till både när man ska planera och när man ligger i soffan :-)
    Ha en fin helg, kram Maria

    SvaraRadera
  4. Gratulerer! Det var en hyggelig overraskelse :-)

    SvaraRadera
  5. Gratulerer! Uventede gaver er ofte de beste! :-) Og det er jo flott å kunne dykke ned i en trädgårdsbok nå som våren lar vente på seg :-)
    Ha en fin helg.
    Stein

    SvaraRadera
  6. Grattis Gunilla! Och det är klart att du ska plantera en 'Stanwell Perpetual'.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Til lykke med gevinsten! Og hav en god weekend :-)

    SvaraRadera
  8. Grattis än en gång! Den vinsten kom ju till rätt person, du som är så intresserad av och har en så fantastisk trädgård!
    Och lite ny inspiration är ju alltid roligt!
    Ha nu en riktigt trevlig kväll i morgon på revyn!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  9. Jag fattar inte..du måste vara världens mesta "turgumma" !!! Stort Grattis till dig, boken hamnar ju verkligen i rätta händer :)'
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  10. Grattis, vilken fin och användbar bok du fick,härligt!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  11. vilken tur Du hade, det passade ju precis för dig den vinsten.
    kram/Hajan

    SvaraRadera
  12. Är ju en av de två andra och jag blev också lika glatt överaskad :=)
    Grattis till dig!

    SvaraRadera
  13. Glaad Påsk till dig också/CArita

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62