10 september 2013

Svårt att göra inlägg

Jag finns kvar på bloggen men har otroligt svårt att göra inlägg.
Mottagningen här ute på sommarstället är för tillfället helt kasst.

Rododendronen blommar om med ett antal blommor. "Cunninghams White"  .Det blir man ju glad för. :o)

Vi jobbar på ute i trädgården och försöker få klart det som skall göras. 
För tïllfället så skall en hel del täckbark spridas ut.Jag tror det tar aldrig slut. Det är helt otroligt vad mycket som skall täckas men nu förhoppningsvis så slipper jag ogräsrensning ett bra tag.

Hoppas att du har det bra.

Kramen
Gunilla


5 kommentarer :

  1. trädgårds arbetet tar aldrig slut alltid dyker det upp något som måste fixas
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Du har fullt upp läser jag...en levande trädgård tar aldrig slut....=)
    Ha det gott...!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Ja, det finns alltid något att göra när man har trädgård!
    Men det är nyttig motion, brukar jag tänka ... fast jag har ju inte alls så stor trädgård som du har!
    Hur gör du med alla löv och barr, som faller ner ovanpå täckbarken sen?
    Ta det lugnt och akta din rygg!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. jag tycker att Ni allesammans är så duktiga
    begriper inte hur ni hinner med allt.
    Jag har ju aldrig haft en trädgård ,
    bara en massa land. Nu har jag bara Perlagoner
    inget att prata om. Men jag tycker det är roligt att föja er Andra med Ert arbete.
    kram från Hajan

    SvaraRadera
  5. Jag har också jättedåligt internet. Msn blir irriterad ibland.
    Kam!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62