29 december 2013

Gott Nytt År--- Happy New Year.



Med denna gröna bild så vill jag önska alla fantastiska bloggvänner . 

GOTT NYTT ÅR 


Tack för alla fina tips och råd som jag fått under året.
Alla trevliga mail och alla brev med glädjande innehåll.

Tack för att ni finns.

Nu skall vi se fram emot en härlig tid. 
Trädgården står  i fokus. Frösådder och,växtbeställningar, nu har vi fullt upp :o) Härligt.

Alla följare av bloggen är varmt välkomna det är fantastiskt roligt att just du vill fortsätta titta in hos mig. 

Det gör mig riktigt glad.


Stora varma Nyårs kramar.

Gunilla


Happy New Year

25 kommentarer :

  1. Beautiful picture!

    Happy New Year to you, too!
    Best wishes,
    Merisi

    SvaraRadera
  2. Godt nytt år til deg også! Nå går det heldigvis mot lysere tider :)

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma önskar jag dig....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År till dig med.Hoppas vi får ett fint år
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och de dina!
    Och tack för alla trevliga kommentarer under året!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  6. Tack för att just du finns i vår blogg värld.
    Ha det riktigt Gott på nyåret
    Ett Gott Nytt År önskar jag dig med
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. Ha ett gott slut på året, och ett Gott Nytt 2014!

    SvaraRadera
  8. Jag vill tacka dig för en trevlig och läsvärd blogg. Ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  9. Tack detsamma Gunilla!
    Önskar dig ett Gott slut och ett Gott Nytt Odlinsår!

    SvaraRadera
  10. Gott Nytt Trädgårdsår till dig!! :) /Carolin

    SvaraRadera
  11. TACK och Gott Nytt År 2014 till Dig och din familj!
    Kram Vivan

    SvaraRadera
  12. Gott nytt år!
    Önskar jag dig
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  13. Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar jag dig också.
    Kram

    SvaraRadera
  14. Tack själv för allt trevligt du delar med dig av.
    Gott slut och Gott Nytt År
    Annika

    SvaraRadera
  15. Ingen snö hos er heller?
    Ett riktigt Gott Nytt År!
    Birgitta

    SvaraRadera
  16. Kjære Gunilla. Jeg ønsker deg et flott nytt år! Vi sees i 2014! Hilsen Marit

    SvaraRadera
  17. I like your blog. It's always a pleasure! Have a good time and a happy New Year!

    SvaraRadera
  18. Godt nyttår og mange gode ønsker for det nye året.

    SvaraRadera
  19. Nu kan man väl inte vänta på Vintern, nu får vi
    börja längta till våren. Vi skippar vintern tycker jag.
    kram från gammrlgäddan

    SvaraRadera
  20. Gott Nytt år & God fortsättning på det nya året hoppas du hittar många utmaningar det här året :)

    SvaraRadera
  21. Önskar dig ett Gott nytt trädgårdsår :) /Kicki

    SvaraRadera
  22. Greetings! Happy New Year:))
    http://sherrylicious7.blogspot.com

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62