7 februari 2014

Blommig Fredag


Temat denna fredag är "Å andra sidan" hos Helena som har bloggen "Bland rosor och Bladlöss"

Nu fick jag tänka till.

Jag tycker verkligen om när det börjar bli lummigt och grönt i trädgården . Mycket av växterna står i full blom då är det sommar och sol. 
Men Å andra sidan så blir det riktigt fint när hösten kommer med alla fina höstfärger.

Kika in hos Helena så får du se flera härliga bidrag.

Önskar alla som kikar in en riktigt Trevlig Helg.

Kramen

Gunilla

16 kommentarer :

  1. Villvinen er i alle fall på sitt vakreste om høsten!
    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar verkligen den, som kan komma på alla dessa teman och så beundrar jag ditt sätt att tyda temana! Det var verkligen på pricken idag!
    Ha en riktigt fin helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Ett sånt häftigt vildvin du har undrar hur länge har det vuxit för att bli så stort?
    Är så sugen på ett jag med men jag vill ha det stort på en gång hihi.
    ha en fin helg
    kram Meta

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint! Vilket maffigt vildvin.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Så sant! När jag drömmer om framtida växter i trädgården så känns det viktigt med lummigheten. Å andra sidan så vill jag verkligen ha höstfärgerna, andra växter göre sig ej besvär!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vakkert!! Det er noe ekstra-ekstra når sommeren gir oss så mye overflod av grønnsvær og annet blomstrende. God helg!

    SvaraRadera
  7. Imponerande Vildvin...Det är vackert på sommaren men ännu vackrare på hösten.
    Såna detaljer gör att man kan njuta under flera årstider.

    Just nu njuter jag dock inte av "vintern"? nere hos oss med regn och grått, grått, grått!

    Men snart kommer våren :D

    Kram

    SvaraRadera
  8. Heisann!

    Helt fantastisk under begge årstider!

    SvaraRadera
  9. Varje årstid har sin charm, tycker lika mycket om bägge dina bilder, och vinter också faktiskt när vi först har snö. Men sommar med sol utan regn är nog skönast, när man slipper ta på sig på fötterna, det gillar jag :)

    SvaraRadera
  10. Hej Gunilla!
    Bägge fotona har värden i sig!
    Vackert!
    Hälsn
    AnnA

    SvaraRadera
  11. Höstfärgerna i trädgården är minst lika fina som vårens eller högsommarens blomning, tycker jag.
    Trevlig helg
    Birgitta

    SvaraRadera
  12. Båda bilderna kittlar trädgårdsnerven....så otroligt vackert....=)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  13. Jag gillar också sommaren och grönskan bäst, men visst är det fantastiskt när hösten visar upp sina eldiga färger!/ Kram Titti

    SvaraRadera
  14. Klättervinet är fantastiskt! Vilken glöd den har på hösten...den borde användas mer än vad den görs idag tycker jag. Jag ser att den även har gett sig upp i tallen, läckert!
    Ha det gott!/Anna

    SvaraRadera
  15. Ja, när man tänker på det sättet så är det ju tur att det finns höst också! Härligt färgsprakande. /Anette

    SvaraRadera
  16. Vilken härlig bild-kombo du visar! Varje årstid har sin tjusning, även vintern när det verkligen är vinter. All snön har slaskat bort här i Småland tyvärr.
    En bra vecka önskar Eva Linnea

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62