26 mars 2014

Några kändisar på mässan.

Eva  Robild i mitten med kasse. Fotograf .
Gunnel Carlsson en riktig trädgårdsinspiratör. Mannen okänd.

Annika Kristensen trädgårdsfotograf .
Här presenterar hon en ny bok tillsammans med författaren  
Ulrika Otterling
 Efter att ha gruvat länge så tog jag mig modet att gå fram till Annika Christensen och presenterade  mig. Jag har "känt" henne sedan jag började blogga.

Leena Liljestrand till höger i bild.
En eldsjäl i Svenska Pionsällskapet.


Idag så har jag verkligen njutit av dagen.
Sol och många  härliga plusgrader.

Ha en riktigt fin fortsättning på veckan

Kramar

Gunilla












6 kommentarer :

  1. vad härligt att ni har sol. Här regnar det och är lite kyligt, blir bättre till helgen tror jag.
    Härligt att se lite från mässan. Får satsa på Kistamässan tror jag.
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla!
    VAd kul att du kom och sa hej annars hade det ju inte blivit någon kram.
    Alltid lika kul att träffas live.
    Fin bild när jag föreläser ser ju väldigt engagerad ut.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Så roligt att träffa "kändisar" och speciellt en bloggvän!
    Ha det gott, kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Visst är det skoj att träffa bloggvänner IRL och Annika finns det då ingen anledning att vara rädd för ;) Hon är ju världens goaste! Nästa år SKA jag besöka mässan,det ska planeras in så inget annat kommer emellan, kanske ses vi där då ;)
    Ha en bra dag /Kram gittan

    SvaraRadera
  5. Mysigt med mässa. Fy vad dålig jag varit o titta in på alla bloggar jag följer men jag lämnar en rad nu. ---------- hihi
    Ha en fin fredag och helg!

    SvaraRadera
  6. Tänk om jag hade vetat att du också var där så jag hade kunnat säga hej. Annika hade jag turen att träffa varje dag för en liten pratstund :=)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62