26 mars 2015

Så otroligt glad.


Denna Fredag är temat Överraskning hos Helene. 
Och detta att min bild fick en finalplats blev en fantastiskt härlig överraskning.
Jag blir så otroligt glad att denna bild kom med ibland de 30 kandidater som blev utvalda i X-faktor konkurrensen hos 
Moseplassen

Nu skall man rösta ibland de utvalda så att endast 5 kandidater kommer med i slut konkurrensen och   nu håller jag tummarna.

Om du vill göra mig glad så gå in hos moseplassen.com och lämna din röst.
Det finns så många fina bilder så det är bara att rösta på dina favoriter.

Hoppas på turen.

Kika in hos Helene . Blommig Fredag och se på flera deltagares överraskningar.
Ha en riktigt fin dag

Gunilla

19 kommentarer :

  1. Gratulerer med finaleplass! Jeg har stemt på deg :)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer til deg! Jeg kom også med i finalen!

    :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis till en finalplats. Fin bild, jag har röstat på dig! Kram!

    SvaraRadera
  4. Fantastisk bild! Jag ska rösta på dig!
    Allt gott!
    Laila

    SvaraRadera
  5. Grattis! Jätteroligt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så kul, men jag förstår att du är en av kandidaterna för den bilden blev verkligen jättefin.Ha en fortsatt bra dag/Margareta

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med finaleplass !! Vakker blåfarge på riddersporen.
    Lykke til !
    Eirin

    SvaraRadera
  8. Grattis och lycka till jag har röstat.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Naturligtvis har jag röstat på din bild! Jag är inte alls förvånad över att den kom med - den är såå fin!
    Lycka-till-kram, Monica

    SvaraRadera
  10. lycka till nu, har varit inne och kollat. jag har röstat tror jag, tycker norskan är svår
    att förstå.
    kram från gammeltanten Hajan

    SvaraRadera
  11. Vilken fantastisk blåfärg, hoppas du vinner!

    SvaraRadera
  12. Jättefin bild.Berätta sedan hur det gick.
    trevlig helg.

    SvaraRadera
  13. Den bilden är så fin, och växten ett riktigt praktexemplar, gratulerar och lycka till!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  14. Vad roligt, grattis! Ha det fint:)
    Varma hälsningar,
    Sofie

    SvaraRadera
  15. Stort grattis till finalplatsen! Visst blir man överraskad!
    Lycka till och trevlig helg!

    SvaraRadera
  16. Grattis och lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Grattis till nomineringen, håller tummarna för din fina bild. En härligt blå färg.

    Ha en skön helg! Carina

    SvaraRadera
  18. Grattis! Jättefin bild.
    /Anette

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62