28 december 2016

Dagens bild



En riktigt härlig promenad tog jag idag. 
Minus 3 grader och blek vintersol.


Det känns riktigt tillfredsställande när jag har varit ute i friska luften efter att ha varit inne i två dagar. Jag fick ta ett eget beslut ock gå själv. :o)

Gubben har hjälpt vår son med att byta fönster i deras hus.
Nu är det klart på utsidan av huset så de behöver inte bry sig om vädret.
Så jag har inte haft någon som föreslagit en promenad.

Jag har ställt upp en ny begagnad vävstol och även fållat klart de mattor som jag vävde klart innan jul.
Skönt att inte ha något liggandes som behöver tas omhand.

Nu får jag börja planera för en ny vävuppsättning.

Ha en riktigt fin fortsättning på veckan

Gunilla

5 kommentarer :

  1. Samma väder hos mig...för mig perfekt väder. lagom kallt och härlig sol.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Här i kväll kom kylan tillbaka, men i morgon är det varmgrader igen.
    ha det bra hur det bliver önskar Hajan

    SvaraRadera
  3. Minus fyra grader och sol låter härligt! Här har det varit ca fem plusgrader och dimma. Jag har också varit ute idag, men för att plocka bort alla grenar och kvistar, som stormen blåst ner! Det blev massor!
    God fortsättning!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla !

    Så kul att få sätta upp en ny väv. Det var många år sedan jag vävde något nu men jag kommer ihåg känslan för varje inslag.

    Om du vill kan jag skicka över ett gäng fröer från klockrankan till dig. Jag kan inte garantera grobarheten men de ser i alla fall fina ut. Skicka mig ett mail i så fall på isastradgard@hotmail.se.

    Ett härligt Nytt 2017 önskar jag dig !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  5. Så härligt att få se lite snö. Önskar att det såg ut så här också!

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad om du vill lämna en kommentar eller bara visa att du har varit inne och tittat.

08.12.16

free counters

Min blogglista

Här är jag medlem

bakgrund pion

muspekare

Flower 62